• Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

  1. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy zgłoszenie złożone na adres e-mail: info@nextbox.pl
  2. W razie odstąpienia od umowy, sprzedaż uważana jest za niezawartą.
  3. Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na koszt własny niezwłocznie po poinformowaniu sprzedającego o swojej woli.
  4. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, jeżeli to możliwe w oryginalnym opakowaniu. 
  5. Zwrot należności za towar zostanie dokonany niezwłocznie po jego otrzymaniu na wskazany numer rachunku bankowego kupującego.
  6. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków dokonany zostanie na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej kupującego, chyba że kupujący wskaże inny rachunek bankowy.

Warunki reklamacji:

  1. Towary sprzedawane w naszym sklepie są objęte pełna gwarancją producentów.
  2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia otrzymania towaru. 
  3. Zgłoszenie reklamacji towaru powinno zostać złożone niezwłocznie po zaobserwowaniu wady produktu.  
  4. Reklamacje zgłaszane są drogą telefoniczną podnr telefonu +48 509 540 540 lub na adres mailowy: info@nextbox.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia i jeżeli to możliwe, z dowodem zakupu. Jeżeli będzie to konieczne kupujący zostanie poproszony o przesłanie reklamowanego towaru.
  5. Jeśli reklamacja towaru zostanie uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający. Klient wysyłając przedmiot na własny koszt ma prawo poprosić o zwrot udokumentowanych kosztów przesyłki towaru do reklamacji. W przypadku reklamacji nieuzasadnionych zwrot kosztów nie zostanie dokonany.
  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia. Sprzedawca w tym czasie powiadomi kupującego o sposobie dalszego postępowania.
  7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta obniży jego cenę lub zwróci - na skutek odstąpienia przez klienta od umowy - pełną należność za reklamowany produkt w terminie 14 dni na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego.